DOLAR 46,4681 0.04%
EURO 53,2745 -0.06%
ALTIN 6.285,271,29
BITCOIN 30051081.19262%
Mersin
28°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

BÜYÜKŞEHİR GENÇLİK VE SPOR KULÜBÜ TENİSÇİLERİ İL İKİNCİSİ OLDU

BÜYÜKŞEHİR GENÇLİK VE SPOR KULÜBÜ TENİSÇİLERİ İL İKİNCİSİ OLDU

ABONE OL
Aralık 24, 2021 08:06
BÜYÜKŞEHİR GENÇLİK VE SPOR KULÜBÜ TENİSÇİLERİ İL İKİNCİSİ OLDU
0

BEĞENDİM

ABONE OL

büyükşehir gençlik ve spor kulübü TENİSÇİLERİ İL İKİNCİSİ OLDU

MERSİN BÜYÜKŞEHİR TENİSTE DE İDDİALI

Mersin Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Kulübü (MSK) tenis sporcuları Mersin Tenis İl Şampiyonası’nda kadın ve erkek kategorilerinde önemli dereceler aldı.

Mersin Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından Mersin Tenis İl Şampiyonası düzenlendi. Mersin genelinden spor kulüplerinin katıldığı şampiyonada Mersin Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Kulübü sporcuları dereceye girdi.

Mersin genelinde toplamda 51 sporcunun mücadele ettiği şampiyonada; kadınlar kategorisinde 28 kadın sporcu arasından İpek Özdemir 2. oldu. Erkekler kategorisinde de Bora Kurt 23 erkek sporcu arasından 2. olurken, Ateş Güneroğlu ise 3. oldu.

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP

300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.