Başkan Özyiğit, Ankara Gar Katliamı’nda yaşamını yitirenleri andı
Mersin Yenişehir Belediye Başkanı Abdullah Özyiğit, 10 Ekim 2015 tarihinde Ankara Garı önündeki “Barış Mitingi”neyönelik düzenlenen terör saldırısının 9. yılında yaşamını yitirenler için anma mesajı yayımladı.
Başkan Özyiğit, mesajında şu ifadeleri kullandı: “Demokrasiye, insan haklarına ve barışa olan inancımızı daima diri tutarak, yaşamını yitiren vatandaşlarımızın hatıralarını yaşatmak için mücadelemize devam edeceğiz. 9. Yılında katliamdakaybettiğimiz103 yurttaşımızı saygı ve rahmetle anıyor, ailelerine sabırlar diliyorum. Her zaman birlik ve kardeşlik duygularıyla, insan hayatına ve haklarına yönelik her türlü tehdide karşı dimdik duracak, adaleti ve barışı hep birlikte savunacağız.”
GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
MTSO 39 No’lu Emlak ve Destek Faaliyetleri Meslek Komitesi uluslararası eğitimciyi getirdi
22970 kez okundu
2
BAYRAMDA MUHTEŞEM BİR DOĞADA YENİLENİN: BN HOTEL THERMAL & WELLNESS
21461 kez okundu
3
Bağırsaklar nasıl temizlenir sorusunu birçok kişi soruyor
20337 kez okundu
4
MERSİN TARİHİ
20092 kez okundu
5
MAN TOPLU TESLİMATLARINA BU KEZ MERSİN’DE DEVAM ETTİ:
19882 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.