Endonezya’ya 3 kişinin öldüğü feribot yangınında 568 kişi kurtarıldı
Endonezya’da Ulusal Arama Kurtarma Ajansı’ndan (BASARNAS) bugün yapılan açıklamada, Sulawesi Adası açıklarında dün yanan ve kayıtlı 295 kişinin bulunduğu feribottan 568 kişinin kurtarıldığı bildirildi.
Endonezya’da Ulusal Arama Kurtarma Ajansı’ndan (BASARNAS) bugün yapılan açıklamada, Sulawesi Adası açıklarında dün yanan ve kayıtlı 295 kişinin bulunduğu feribottan 568 kişinin kurtarıldığı bildirildi.
Endonezya’nın 4 büyük adasından biri olan Sulawesi Adası’nda dün yanan KM Barcelona 5 adlı feribota ilişkin detaylı açıklama geldi. Endonezya’da Ulusal Arama Kurtarma Ajansı (BASARNAS) tarafından bugün yapılan açıklamada, kayıtlı 295 kişinin bulunduğu feribottan 568 kişinin kurtarıldığı bildirildi.
Manado şehrine seyrettiği sırada yanan feribota ilişkin açıklama yapan Manado Kurtarma Ajansı Başkanı George Leo Mercy Randang ise “Şu anda, ortak kurtarma ekibi arama kurtarma operasyonunu yürütmeye devam ediyor. Ailelerin kayıp akrabalarıyla ilgili ihbarda bulunabilmesi için merkezimiz 24 saat açık” dedi.
Kayıtlarda 280 yolcu ve 15 mürettebat yer aldığı feribotun arka kısmında başlayan ve kısa sürede yayılan yangında 3 kişinin öldüğü açıklanmıştı.
GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
MTSO 39 No’lu Emlak ve Destek Faaliyetleri Meslek Komitesi uluslararası eğitimciyi getirdi
22976 kez okundu
2
BAYRAMDA MUHTEŞEM BİR DOĞADA YENİLENİN: BN HOTEL THERMAL & WELLNESS
21468 kez okundu
3
Bağırsaklar nasıl temizlenir sorusunu birçok kişi soruyor
20347 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
20129 kez okundu
5
MERSİN TARİHİ
20101 kez okundu