DOLAR 46,5195 0.02%
EURO 52,8911 0.05%
ALTIN 5.953,65-0,44
BITCOIN 2841683-2.53485%
Mersin
29°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Akdenizli muhtarlar hem eğlendi hem de taleplerini iletti

Akdenizli muhtarlar hem eğlendi hem de taleplerini iletti

ABONE OL
Haziran 25, 2026 09:30
Akdenizli muhtarlar hem eğlendi hem de taleplerini iletti
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Akdenizli muhtarlar hem eğlendi hem de taleplerini ilettiMersin Büyükşehir Belediyesi Muhtarlık İşleri Dairesi Başkanlığı tarafından, Akdeniz ilçesi muhtarlarına yönelik düzenlenen birlik ve beraberlik programı renkli görüntülere sahne oldu.
Mersin Büyükşehir Belediyesi Muhtarlık İşleri Dairesi Başkanlığı tarafından, Akdeniz ilçesi muhtarlarına yönelik düzenlenen birlik ve beraberlik programı renkli görüntülere sahne oldu. Kadın ve Aile Hizmetleri Dairesi Başkanlığı’na bağlı Tarsus Gençlik Kampı’nda gerçekleşen etkinlikte yemekler yenildi ve halaylar çekildi. Kadın muhtarların, ‘Babalar Günü’ dolayısıyla yaptığı sürprizde pasta kesildi ve erkek muhtarlara gül dağıtıldı.
Programa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Av. Hamit Mert Avcı, Büyükşehir Meclis Üyesi ve Tarsus Belediyesi Başkan Yardımcısı Ali Uyan, Büyükşehir Belediyesi Muhtarlık İşleri Dairesi Başkanı Soner Yetgin, dernek başkan ve yöneticileri ile muhtarlar ve eşleri katıldı. Gerçekleşen programda muhtarlar, mahallelerindeki beklenti ve talepleri de büyükşehir yetkililerine aktarma imkanı buldular.
UYAN: “TARSUS GENÇLİK KAMPI, BUGÜNE KADAR BİNLERCE MİSAFİRE EV SAHİPLİĞİ YAPTI”
Mersin Büyükşehir Belediyesi Meclis Üyesi ve Tarsus Belediyesi Başkan Yardımcısı Ali Uyan burada yaptığı konuşmada, “Tarsus Gençlik Kampı, bugüne kadar hem Mersin’den hem de il dışından, hatta yurt dışından birçok misafire ev sahipliği yaptı. Ayrıca 13 ilçemizden öğrencilerimizde buraya geliyor ve etkinlik yapıyorlar. Allah bir daha göstermesin, 6 Şubat depreminde de burası depremzede vatandaşlarımızı uzun bir süre konuk etti” şeklinde konuştu.
Bu etkinlikleri ve çalışmaları yaparken en büyük gücü ve desteği Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer’den aldıklarını kaydeden Uyan, kendisinin muhtarlarla olan ilişkilere çok önem verdiğini de sözlerine ekledi.
YETGİN: “AMACIMIZ; MUHTARLARIMIZIN MOTİVASYONUNU ARTIRMAK VE TALEPLERİNİ DİNLEMEK”
Mersin Büyükşehir Belediyesi Muhtarlık İşleri Dairesi Başkanı Soner Yetgin ise muhtarlarla bir arada olmanın mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, “Tarsus Gençlik Kampı’nda 2.’sini düzenlediğimiz etkinlikte, bu kez Akdeniz ilçemizde görev yapan muhtarımızla bir aradayız. İlk etapta Toroslar ilçemizde görev yapan muhtarlarımızı ağırlamıştık. Bu etkinliklerdeki amacımız; hem muhtarlarımızın böylesi bir eğlence ortamına aileleri birlikte katılarak motivasyonlarını artırmak, hem de mahalleleriyle ilgili beklenti ve taleplerini dinlemek” ifadelerini kullandı.
GÜLGEN: “BU ETKİNLİK İÇİN BAŞKANIMIZA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ”
Türkiye Muhtarlar Konfederasyonu Mersin Temsilcisi, Akdeniz Muhtarlar Federasyon Temsilcileri Genel Başkan Yardımcısı ve Akdeniz İlçesi Muhtarlar Derneği Başkanı Ali Gülgende söz alarak,“Böyle bir etkinlik ortamı hazırladığı için Büyükşehir Belediye Başkanımız Vahap Seçer’e çok teşekkür ediyoruz” dedi.
MUHTAR YILMAZ: “VAHAP BAŞKANIMIZ BİZİ HEP ÖZEL HİSSETTİRDİ”
İhsaniye Mahallesi Muhtarı ve Akdeniz Muhtarları Birlik-Beraberlik Grubu Sözcüsü Zehra Yılmaz,“Bizi hep özel hissettiren Vahap Başkanımıza çok teşekkür ederiz. Gerçekten çok güzel bir program hazırlanmış. Ben aynı zamanda Akdeniz Renkli Eller Kadın Kooperatifi Başkanıyım. Buradan fırsatını bulmuşken sevgili Meral Seçer Hanıma da çok teşekkür ediyorum. Arkadaşlarımızla birlikte olmak çok güzel. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.
MUHTAR EVİS: “BİRLİK VE BERABERLİK DUYGULARI İÇİNDE TOPLANDIK”

Müfide İlhan Mahallesi Muhtarı Hülya Evisortamı çok beğendiğini vurgulayarak, “Akdeniz muhtarları olarak, birlik ve beraberlik duyguları içinde toplandık. Güzel ve eğlenceli bir ortam” şeklinde konuştu.
MUHTAR DEMİRCİ: “MAHALLEMDE YILLAR SONRA İLK KADIN MUHTAR SEÇİLMİŞ OLMAMIN ONURUNU VE GURURUNU YAŞIYORUM”
Geçtiğimiz günlerde yapılan ara yerel seçimlerde Hamidiye Mahallesi Muhtarı seçilen Derya Tanış Demirci de muhtar olarak ilk kez katıldığı etkinlikte bulunmaktan dolayı sevinçli olduğunu kaydederek, “Mahallemde yıllar sonra ilk kadın muhtar seçilmiş olmanın onurunu ve gururunu yaşıyorum. Ayrıca diğer muhtar arkadaşlarımla Tarsus Gençlik Kampı’ndaki böyle bir etkinlikte olmanın da ayrıcalığını yaşıyorum. Vahap Başkanımıza çok teşekkür ediyorum” dedi.

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP

300x250r
300x250r