DOLAR 46,4854 0.03%
EURO 52,9772 -0.32%
ALTIN 6.153,69-1,73
BITCOIN 2892002-4.36937%
Mersin
28°

HAFİF YAĞMUR

SABAHA KALAN SÜRE

“Gasp Büro’da ‘Kelek’ Festivali.

“Gasp Büro’da ‘Kelek’ Festivali.

ABONE OL
Haziran 23, 2026 09:16
“Gasp Büro’da ‘Kelek’ Festivali.
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Biz Aslında AVM Müfettişiydik!”
​ Kendilerini “kamu görevlisi” veya “AVM denetmeni” olarak tanıtıp piyasada “Ferhat’ın Kelekleri” adıyla nam salan Ferhat Aydoğan ve ekibinin lüks yaşam ve havalı yürüyüş hikayesi, Ankara Emniyeti Gasp Büro Amirliği’nin klimalı odalarında son buldu.
​Gözaltına alındıktan sonra Ankara İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü’ne getirilen şüphelilerin, emniyetteki ifadelerinde “Biz aslında suç işlemek istemedik, sadece ortamı çok havalı bulduk” tadında itiraflarda bulunduğu öğrenildi.
​AVM’leri Titreten “Kelekler” Gasp Büro’da İndirime Gitti
​Sosyal medyada ve gittikleri mekanlarda “Biz devlet adına denetim yapıyoruz, buranın kelekleri eksik” diyerek korku salan ekibin, Gasp Büro’daki sorgu odasında adeta birer “tatlı kavuna” dönüştüğü gelen bilgiler arasında.
​Şüphelilerin, lüks mekanlarda nasıl “hava attıklarını” ve o havalı yürüyüşlerin arkasındaki motivasyonu anlatırken polis memurlarını bile güldürdüğü iddia edildi. Edinilen mizahi bilgilere göre, ifadeden sızan diyaloglar şöyle şekillendi:
​Polis: Oğlum, koskoca AVM’yi ne hakla, hangi sıfatla denetlemeye kalktınız?
​Şüpheli: Amirimm, valla biz denetlemiyorduk. Ortam çok sıcaktı, AVM’nin kliması iyi üflüyor mu diye bizzat yerinde test ediyorduk. Havamız tamamen doğal, yani tamamen klimanın eseri!
​Polis: Ya o arkadaki takım elbiseli, telsizli adamlar ne iş?
​Şüpheli: Onlar dekor amirim. Sosyal medyada ‘etkileşim’ olsun diye. Biz aslında tarım bakanlığına bağlı gizli karpuz-kelek müfettişleriyiz diyecektik ama olay buralara geldi…
​”Gasp Büro’nun Havası Bir Başkaymış”
​Emniyet koridorlarında yürürken eski havalarından eser kalmayan “Kelekler” ekibinin, nezarethaneye doğru götürülürken yanlarındaki polislere “AVM’lerin havalandırması iyi diyorduk ama Gasp Büro’nun havalandırması bir başka çarpıyor adamı” diyerek durumun ciddiyetini ancak kavradıkları belirtildi.
​Mekan basıp esnafa “denetim” ayağına çökmeye çalışan ekibin, emniyetteki “Gasp Büro amirliğinde nasıl havalandıklarını anlattılar” aşaması, dijital platformlarda şimdiden “Yılın En İyi Komedi Performansı” adayı olarak gösterilmeye başlandı.
​Son Durum: “Kelekler” Adliyeye Sevk Ediliyor
​Ankara Asayiş Şube’deki “havalandırma” ve sorgu işlemleri tamamlanan şüpheliler, şimdi de adliye koridorlarında aynı havayı yakalayıp yakalayamayacaklarını test etmek üzere savcılığa sevk edildiler.
Esnaf ise rahat bir nefes alarak, “Bizim kelekler nihayet ait oldukları bostana döndü” yorumunda bulundu Daha azını gör

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP

300x250r
300x250r