
İl Başkanı Aldemir,“Sağlıkta Güçlü Adımlar Atılıyor”
AK Parti Mersin İl Başkanı Adem Aldemir, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla Mersin’e 168 yeni sağlık personelinin atandığını duyurdu. Başkan Aldemir, bu önemli gelişmenin sağlık alanında atılan güçlü adımların bir parçası olduğunu vurguladı.
Yeni atamalar kapsamında Mersin’e:
• 40 Uzman Hekim
• 8 Yan Dal Uzmanı
• 10 Pratisyen Hekim
• 26 Hemşire
• 25 Paramedik
ve farklı alanlardan birçok sağlık çalışanı kazandırıldı.
İl Başkanı Adem Aldemir yaptığı açıklamada, “Sağlıkta güçlü adımlar atılmaya devam ediyor. Mersin’imize yapılan bu önemli sağlık yatırımı için başta Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere, katkı sunan herkese teşekkür ediyorum. Sağlıklı bir gelecek için çalışmalarımız sürecek, şehrimize hayırlı olsun” ifadelerini kullandı.
Atanan sağlık personelinin, kentteki sağlık hizmetlerinin kalitesini daha da artırması bekleniyor.
#Mersin #SağlıktaDönüşüm #HayırlıOlsun
GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
MTSO 39 No’lu Emlak ve Destek Faaliyetleri Meslek Komitesi uluslararası eğitimciyi getirdi
22972 kez okundu
2
BAYRAMDA MUHTEŞEM BİR DOĞADA YENİLENİN: BN HOTEL THERMAL & WELLNESS
21461 kez okundu
3
Bağırsaklar nasıl temizlenir sorusunu birçok kişi soruyor
20342 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
20122 kez okundu
5
MERSİN TARİHİ
20092 kez okundu