-ALTIN ELMA ÖDÜLÜ SONRASI GASTRONOMİ MERKEZİ’NE YOĞUN İLGİ
-TARSUS GASTRONOMİ MERKEZİ’NE İLGİ BÜYÜYOR
Tarsus Gastronomi Merkezi, geçtiğimiz günlerde aldığı Golden Apple(Altın Elma) ödülünün ardından yerli ve yabancı ziyaretçilerin akınına uğramaya devam ediyor. Tarsus mutfağının tanıtımında önemli rol oynayan gastronomi merkezi, misafirlerden tam not alıyor.
Tarsus Belediye Başkanı Ali Boltaç’ınkente kazandırdığı Siptilli Çarşısı’nda bulunan, Gastronomi Merkezi, geleneksel tatları modern sunumlarla buluşturuyor.
TARSUS’UN KALBİNDE, HİTAP EDEN LEZZETLER
Pazartesi günleri hariç her gün hizmet veren mekan, Fındık Lahmacun, Humus, Tarsus Kebab’ı,Yüksük Çorbası ve Dövme Pilavı gibi yöresel tatları şık sunumlar ve modern servis anlayışıyla bir araya getiriyor. Analıkızlı yemeğinden karakuş tatlısına kadar, her damak zevkine hitap eden lezzetler özenle hazırlanıyor.
“MUTFAĞIMIZIN ULUSLARARASI TANINIRLIĞININ EN SOMUT GÖSTERGESİDİR”
Tarsus mutfağının önemine değinen Başkan Ali Boltaç, ”Altın Elma ödülünü aldığımız günden bu yana Tarsus Gastronomi Merkezi’nde gösterilen ilgi hepimizi sevindirdi. Tarihi Siptilli Çarşısı’nda, yöremizin binlerce yıllık lezzet mirasını modern sunumlarla buluşturuyoruz. Gastronomi Merkezi, üreticilerimizin emeğini ve mutfağımızın uluslararası tanınırlığının en somut göstergesidir.” dedi.
GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
MTSO 39 No’lu Emlak ve Destek Faaliyetleri Meslek Komitesi uluslararası eğitimciyi getirdi
22976 kez okundu
2
BAYRAMDA MUHTEŞEM BİR DOĞADA YENİLENİN: BN HOTEL THERMAL & WELLNESS
21468 kez okundu
3
Bağırsaklar nasıl temizlenir sorusunu birçok kişi soruyor
20347 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
20129 kez okundu
5
MERSİN TARİHİ
20101 kez okundu